یوزرنیم و پسورد ورودی SSH دستگاه های ماینر

یوزرنیم و پسورد ورودی SSH دستگاه های ماینر

هر دستگاه ASIC اعتبارنامه (یوزرنیم و پسورد) SSH مخصوص به خود را دارد. اگر آنها را در هیچ نقطه ای تغییر نداده اید ، احتمالاً یکی از موارد زیر در دسترس شما خواهد بود. برای ایجاد دسترسی SSH (secure shell) به یک نرم افزار ویژه نیاز دارید که به شما دسترسی را می دهد – یکی از این نرم افزارهای رایگان برای ویندوز PuTTY است. برای سیستم های دیگر ، می توانید از Termius استفاده کنید
بعد از دانلود  SSH client ، به آدرس IP محلی ASIC خود متصل شوید (می توانید از پورت پیش فرض 22 استفاده کنید). اگر مطمئن نیستید که IP ASIC شما چیست ، لینک زیر را مطالعه کنید.
کلاینت SSH از شما نام کاربری و رمز عبور SSH را می خواهد. وقتی آنها را وارد می کنید ، از طریق SSH با موفقیت به ASIC خود وارد می شوید.

 

Antminer root/admin
Innosilicon root/innot1t2
root/t1t2t3a5
root/blacksheepwall
Dayun root/envision
Baikal admin/root
baikal/baikal
Spondoolies root/root
HyperBIt root/bwcon
لطفاً توجه داشته باشید که ورود SSH با ورود به وب یکسان نیست ، بنابراین اگر یوزرنیم و پسورد خود را تغییر نداده اید ، از گزینه های پیش فرض استفاده کنید.

سرتیفیکیت(یوزرنیم و پسورد ورودی شما) رد شد

در صورت عدم امکان ورود به سیستم از طریق SSH با اعتبارنامه(یوزرنیم و پسورد) ارائه شده ، ممکن است نسخه سیستم عامل(فیرمور) شما اجازه دسترسی SSH به دسترسی را ندهد. در اواسط سال 2019 ، اکثر ارائه دهندگان سیستم عامل ASIC برای اطمینان از امنیت بیشتر ، دسترسی SSH را قفل کردند. در این حالت ، شما همچنان می توانید دستگاه های ماینر اسیک خود را با minerstat نظارت کنید ، اما از ASIC Hub استفاده کنید.
ASIC Hub  در رایانه جداگانه با سیستم عامل لینوکس ، مک یا رزبری پای نصب شده و مانند یک سرور عمل می کند – داده ها را بین ASIC ها و داشبورد minerstat دریافت و ارسال می کند.
اگر می خواهید از ASIC Hub در کامپیوتر با سیستم عامل Windows استفاده کنید ، می توانید یک ماشین مجازی که روی اوبونتو اجرا می شود نصب کنید.

 

هر گونه مشکل یا سوالی داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

لطفا صفحات ما را دنبال کنید .
ایکارلی

telegram : @ecarly_ir

instagram : @ecarly_ir

aparat : www.aparat.ir/ecarly

1 دیدگاه دربارهٔ «یوزرنیم و پسورد ورودی SSH دستگاه های ماینر»

  1. سلام و با تشکر از توضیحات شما…..استاد یوزرنیم و پسورد کنترل بورد t1رو خواستم..ممنون میشم راهنمایی کنید چون با ادمین و روت کار نکرد…آیا رمز دیگری وجود دارد ممنون میشم کمک کنید..باسپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *