تعمیر دستگاه ماینر ایبنگ e9 e10 ، مشکل هشریت پایین ماینر

نرخ هش Ebit در حد استاندارد نیست

شرح خطا: در طول عملیات آنلاین اولیه ماینر، اگر نرخ هش ماینر با استاندارد مطابقت نداشته باشد، می توان از جنبه های زیر برای عیب یابی و مکان یابی عیب برای پردازش و مراحل بعدی استفاده کرد.

1. تست فرکانس پس از آنلاین شدن ماینر، دیتا بارها و بارها در « Cross-Gateway Usage» به‌روزرسانی می‌شود. بررسی هش برد، برد کنترل، دمای فن و میانگین نرخ هش مشکلی نشان نمی دهد، اما هنوز نمی توان نرخ هش را افزایش داد. در این زمان می توان دستگاه را انتخاب کرد و فرکانس دستگاه را کاهش داد. رفرش کنید و نرخ هش به حالت عادی باز می گردد. دوباره به فرکانس اصلی دستگاه تغییر دهید (فرکانس برای دستگاه های مختلف تنظیم شده است). خرابی تجهیزات به حالت عادی باز می گردد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سازنده مراجعه کنید. 

در شرایط عادی، چندین مورد باعث ایجاد مشکل می شود، مانند منبع تغذیه ضعیف (احتمال برق ورودی ولتاژ پایین است)، جریان بیش از حد هنگام راه اندازی ماینر، باعث از کار افتادن موقت ماینر (کاهش موقت فرکانس) و سپس افزایش هش ریت، و سپس افزایش به فرکانس کارخانه می شود.

توجه: پس از تغییر فرکانس، دستگاه نیاز به راه اندازی مجدد دارد.

 

2. فن دستگاه، دما، برد هش، نرخ هش، بررسی کانال ارتباطی

توجه: احتمالات زیادی برای نرخ هش غیرعادی وجود دارد: خرابی فن، کاهش فرکانس به دلیل دمای بیش از حد، خرابی هشبرد، تماس ضعیف کانال ارتباطی و غیره.

هنگامی که خطا رخ می دهد، می توانید دستگاه را در ” Cross-Gateway Usage” برای مشاهده کنید. وضعیت کلی دستگاه، و هنگامی که مشخص شد که نرخ هش چندین بار به روز شده است، می توان عیوب زیر را بررسی کرد.

 

الف – خرابی فن معمولاً این دو فن به صورت آنلاین عمل می کنند. سرعت فن تقریباً یکسان است. اگر سرعت فن 0 باشد، خرابی های فن محتمل خواهد بود.

 

تعمیر پاور ایبنگ
تعمیر پاور ایبنگ

برای خرید فن مورد نیاز خود از لینک زیر استفاده کنید.

ب – دمای بیش از حد بالا باعث کاهش فرکانس می شود معمولاً هنگامی که دما خیلی زیاد است و هشدار دمای بیش از حد در دستیار مدیریت شبکه ایجاد می شود. همانطور که در شکل نشان داده شده است، دمای عملکرد هر برد هش نمایش داده شده است. این نمونه ای از ایجاد زنگ هشدار است. اگر برای مدت طولانی بدون پردازش رها شود، باعث کاهش فرکانس دستگاه می شود. در نتیجه، نرخ هش تجهیزات در حد استاندارد نخواهد بود.

 

دمای بیش از حد هشبردهای ایبنگ

برای سرویس دستگاه ایبنگ خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ایکارلی مرکز تخصصی تعمیر ماینر

 

ج – خرابی هش برد

 

خرابی هشبردهای ایبنگ
خرابی هشبردهای ایبنگ

 

برای تعمیر دستگاه ماینر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . ایکارلی مرکز تخصصی تعمیر ماینر

د – تماس ضعیف کانال به طور کلی، زمانی که کانال هش برد ضعیف متصل باشد، نرخ هش یک یا دو کانال از میانگین نرخ هش کمتر خواهد بود. با توجه به تجزیه و تحلیل محیطی ، اگر نتوان پس از رفرش های متعدد، نرخ هش را افزایش داد، مشکل کانال هش برد می تواند در نظر گرفته شود.

 

هشریت پایین ماینر ایبنگ
هشریت پایین ماینر ایبنگ

 

 

3. خرابی پاور (منبع تغذیه خارجی) برخی از ماینرها دارای منبع تغذیه رسمی هنگام خروج از کارخانه نیستند، بنابراین به مشکلات زیر برخورد می کنند

 

برای تعمیر پاور ماینر خود و انتخاب پاور مناسب برای ماینر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . ایکارلی 09302257077

 

هش ریت پایین برای منابع تغذیه خارجی برخی از مشتریان،

خاموش شدن خودکار ماینرها پس از مدتی کارکردن (منبع تغذیه کافی نبود)

برخی از هش بردها نمی توانند به تغذیه مناسب برای قدرت محاسباتی استاندارد دسترسی پیدا کنند. ؛

جزئیات در شکل زیر نشان داده شده است:

 

خرابی پاور ایبنگ
خرابی پاور ایبنگ

 

در این زمان، ابتدا ما تأیید می کنیم که هش برد به درستی کار می کند. اگر فقط نرخ هش نمی تواند به نرخ هش استاندارد برسد، در ابتدا می توانیم تشخیص دهیم که منبع تغذیه کافی نیست. می‌توانیم سعی کنیم برخی از فرکانس‌ها را برای آزمایش کاهش دهیم تا بهترین نرخ هش را بدست آوریم (در این مورد، با فرکانس کاهش یافته اجرا شود). که می تواند حداکثر نرخ هش را تضمین کند و همزمان مصرف برق تجهیزات را کاهش دهد).

برای تعمیر پاور ماینر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . ایکارلی 09302257077

 

4. نرخ هش صفر است برخی از ماینرها پس از چند بار رفرش، نرخ هش صفر را نشان می دهند. این امر مستلزم توجه به جنبه های زیر است:

الف – تنظیمات استخر ماینینگ و ماینر. بررسی کنید که آیا این دو تنظیمات اشتباه هستند، توصیه می شود از دیگر استخرهای استخراج برای آزمایش استفاده کنید.

ب –  تنظیمات شبکه؛ آدرس IP، گیت وی ، DNS و سایر تنظیمات ماینر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آدرس IP ماینر می تواند به طور معمول به اینترنت دسترسی داشته باشد. توصیه می شود یک آدرس IP ثابت بر روی رایانه تنظیم کنید تا مطمئن شوید که می تواند به اینترنت دسترسی داشته باشد و سپس آن را برای ماینر پیکربندی کنید.

ج – تاخیر شبکه خیلی طولانی است. می توانید گیت وی و DNS را در DOS آزمایش کنید تا بررسی کنید که آیا بسته ای از دست رفته است یا خیر.

 

5. نشتی هش برد

(این مشکل فقط برای قضاوت عیب است و می توان آن را به نزدیکترین مرکز تعمیر ارسال کرد یا با هش برد جدید جایگزین کرد، برس پوشش ضد نشت)؛

 

نشتی هشبرد
نشتی هشبرد

برای تعمیر پاور ماینر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . ایکارلی 09302257077

 

عیب یابی برای نرخ رد بالای ماینر Rejection Rate

توجه: پس از آنلاین بودن ماینر، به دلیل عوامل محیطی و شبکه ای مختلف، نرخ رد بالایی وجود خواهد داشت که باعث می شود نرخ هش استاندارد پایین بیاید و نهایتا بر سود تأثیر می گذارد.

 

نرخ رجکت بالای هشبرد
نرخ رجکت بالای هشبرد

 

میزان رد Rejection Rate

 

سه روش عیب‌یابی معمولی وجود دارد (توصیه می‌شود در دسته‌های کوچک آزمایش شود):

 

عیب یابی شبکه:

تعیین کنید که آیا بسته در شبکه آزمایشی از دست رفته است یا به طور مستقیم از ماینر استفاده کنید (استخراج یک ماینر با نرخ رد بالا) برای انتقال به شبکه دیگری برای آزمایش. اگر ماینر نرمال را نشان دهد، به این معنی است که مشکل شبکه شدید است. تمرکز بر عیب یابی خرابی های شبکه؛

 

بررسی استخر استخراج:

تنها زمانی که ماینر با تمام داده‌ها پیکربندی شده باشد، می‌تواند آنلاین شود و داده‌های نرخ هش تولید کند. اگر نرخ رد زیاد است، استخر ماینینگ را برای آزمایش تعویض کنید. اگر با تعویض استخر، نرخ رد استخر استخراج کم یا صفر شد. می توان گفت که مشکل از استخر است.

 

بازرسی ماینر:

اگر دو راهکار فوق انجام گردید و نرخ رد هنوز وجود دارد و بازرسی ماینر  را انجام دهید. اگر محیط سایت یا فارم اجازه دهد، یک ماینر از نوع دیگر یا همان نوع را می توان در سایت برای بازرسی آنلاین انتخاب کرد. اگر ماینر آزمایشی به طور عادی کار می کند، می توان در ابتدا قضاوت کرد که ماینر دارای یک BUG نرم افزاری است. برای تعمیر دستگاه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

برای تعمیر پاور ماینر خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . ایکارلی 09302257077

 

خطا در صفحه مدیریت دستگاه ماینر ایبنگ

1. مدیریت وب سرور دستگاه بهم ریخته است

 

مخدوش شده صفحه ویزیت ایبنگ
مخدوش شده صفحه ویزیت ایبنگ

 

هنگامی که کدهای مخدوش در صحنه مدیریت ظاهر می شوند، می توان آنها را با پردازش ساده دستگاه حل کرد، که معمولاً بر نرخ هش تأثیر نمی گذارد. اگر از ابزارهای مدیریت شبکه برای پیکربندی دستگاه استفاده کنید، بر مدیریت دستگاه تأثیری نخواهد گذاشت. (هم وب سرور و مدیریت دسته ای ماینرها به درستی کار نمیکند)

شما می توانید آن را به دو روش زیر حل کنید:

بازیابی تنظیمات کارخانه:

می توان آن را از طریق “استفاده از LAN” – “مدیریت دستگاه” – “بازیابی تنظیمات کارخانه” در نرم افزار مدیریت “EbiteMinerMini” بازیابی کرد.

برای هرگونه کار نرم افزاری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارتقاء سیستم عامل:

اگر مورد فوق نامعتبر بود. می توان آن را با ارتقاء سیستم عامل پردازش کرد و می توان آن را از طریق نرم افزار مدیریت “EbiteMinerMini”-“Cross-gateway use”-“Device management”-” ارتقاء نرم افزار” بازیابی کرد.

برای دسترسی به فایل های شرکت سازنده ایبنگ به این لینک مراجعه کنید. 

 2. نمی توان به مدیریت وب سرور وارد شد

برخی از مشتریان گزارش دادند که نمی توانند به طور معمول در وب سرور ماینر وارد شوند. در این حالت از مرورگرهای دیگری مثل موزیلا فایرفاکس یا کروم یا اینترنت اکسپلورر استفاده کنید. (مرورگر خود را عوض کنید.)

 

منبع : برگرفته از زئوس

برای تعمیر پاور ماینر , کنترل برد و سرویس دستگاه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . ایکارلی 09302257077

 

ایکارلی

صفحات مارا دنبال کنید .
اینیستاگرام و تلگرام
@ecarly_ir
اپارات
aparat.com/ecarly

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *