توجه : این روش برای دستگاه s9i استفاده می شود نه برای دستگاه s9
از روتر استفاده کنید و آن را فقط به یک ماینر و یک لپ تاپ یا رایانه متصل کنید. روتر می تواند بی سیم باشد
2. از ابزار مدیریت انبوه استفاده کنید و ماینر را پیدا کنید(Bulk management)
3- وارد رابط کاربری شده و سیستم عامل را ارتقا دهید:
به صفحه زیر بروید و لینکی که در عکس زیر می بینید دانلود کنید.
4 – هنگامی که ماینر مجدداً راه اندازی مجدد می شود ، لطفاً از ابزار مدیریت انبوه برای یافتن ماینر استفاده کنید. خواهید دید که IP تغییر می کند. لطفاً برای وارد کردن رابط کاربری از IP جدید استفاده کنید.
اگر هنوز نتوانستید مشکل را حل کنید ، لطفاً برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.