مشکلات متداول نشان داده شده توسط کرنل لاگ ماینر و راه های حل آنها

کرنل لاگ

Kernel Log:

مراحل مختلف کاری دستگاه را نمایش می دهد، که روشی برای عیب یابی برخی از مشکلات رایج دستگاه است.

 

نحوه بررسی کرنل لاگ :

پس از ورود به وب سرور ماینر ، روی “system” کلیک کنید و سپس گزینه “kernel LOG” را کلیک کنید.

مشکلات و راه حل های رایج

1. خطای فن

اگر فن ماینر کار نمی کند یا فن نمی تواند به سرعت مورد نیاز برسد ، کرنل جملات زیر را نمایش می دهد ،


راه حل:

آ. اطمینان حاصل کنید که کانکتور فن تا انتها به سوکت وصل شده است و به کابل فن آسیبی وارد نشده است. (در زیر تصاویر سوکت بد و نمونه های کابل بد آمده است)


ب برای تست با یک فن سالم تعویض کنید. اگر مشکل حل نشد ، برد کنترل را تعویض کنید.

ج ماینر را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.(فلش کنید)

د ماینر را برای تعمیر به ما بازگردانید.

2. خطای PIC

اگر گزارش کرنل نشان داده شود

راه حل:

آ. بررسی کنید که آیا کابل سیگنال در برد کنترل به خوبی وصل شده است یا خیر. (کابل سمت چپ در تصویر زیر یک مثال “خوب متصل نیست” است)

ب برای تست ، یک برد کنترل خوب جایگزین کنید. فریمور دستگاه را به آخرین ورژن آپدیت کنید.

3. مسئله هشبرد

کرنل لاگ مرتبط با یان موضوع، مانند تراشه های گم شده و هشبرد های نشناخته شده می تواند مانند این باشند


راه حل:

آ. تراشه های از دست رفته: PSU را تعویض کنید و مطمئن شوید که ماینر به خوبی گراند شده است.

ب هشبرد گم شده: اطمینان حاصل کنید که کابل ها خوب و درست قرار گرفته اند

4. پارامتر CRC ERROR مقدارش بالاست(ایده آلش این است که صفر باشد)

این خطا به صورت زیر در کرنل لاگ دیده می شود

راه حل:

به احتمال زیاد تراشه ها پایدار نیستند. سعی کنید فریمور را دوباره آپدیت کنید و PSU (پاور)را برای آزمایش جایگزین کنید.

5. مسئله شبکه


راه حل:

تنظیمات شبکه ، کابل اترنت ، اتصالات ، روترها یا سوئیچ ها را بررسی کنید. مشاوره با مهندس حرفه ای شبکه توصیه می شود.

6. Overtemp Protection

اگر درجه حرارت بیش از حد بالا باشد ، ماینر کار خود را متوقف می کند و می توانید کلمات زیر را در کرنل لاگ پیدا کنید:


این مقاله را برای دستورالعمل های دقیق بخوانید: https://support.bitmain.com/hc/en-us/articles/360008523893

7. مسئله اتصال استخر

راه حل:

آ. اطمینان حاصل کنید که آدرس استخر صحیح را تایپ کرده اید.
ب استخر را پینگ کنید تا ببینید آیا وصل است یا خیر.(از محیط CMD استخر را پینگ کنید تا بتوانید پاسخ بگیرید )
ج شبکه را تست کنید تا ببینید عادی است یا خیر

site : www.ecarly.ir

telegram : @ecarly_ir

instagram : @ecarly_ir

aparat : www.aparat.ir/ecarly

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *