تعمیر ماینر t2t

t2t

تعمیرات ماینر t2t :

محصولات شرکت اینوسیلیکون شامل ماینرهای زیر می باشد :
T1 , T2 , T2T 24T , T2TI 25T , T2TS 26T , T2T+ 32T , T3 43T , T2THF , T2THM , T2TZ 30T , T2TH , T2THL , T2THF+ , T2TH+ , T3H, T3+ , T3+PRO , T3S , A10 , A10 PRO ,…
این محصولات نیز مانند بقیه ماینرهای شرکت های دیگر دارای 3 قسمت اصلی پاور و کنترل برد و هشبرد می باشد.
در مجموعه ایکارلی تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری روی دستگاه های اینوسیلیکون انجام می پذیرد.
در زیر بخشی از توضحات مربوط به این دستگاه ها آورده می شود.

نحوه آپدیت ماینر اینوسیلیکون T2TZ-30T یا T2TS

 

سوال : چگونه T2TZ-30T یا T2TS را به آخرین سیستم عامل به روز کنیم؟

در مرحله اول فیرمور ماینری که قرار است آپدیت شود را بررسی کنید .

اگر سازنده پاور QB یا HK است، مستقیماً سیستم عامل را ارتقا دهید.

اگر سازنده GP است ابتدا نسخه پاور را بررسی کنید.

اگر نسخه پاور کمتر از 12.66 است، لطفاً سیستم عامل A را ارتقا دهید.

(انجام هرگونه عملیات در ماینر در مدت 15 دقیقه پس از ارتقاء، از جمله قطع برق، قطع شبکه، ماینینگ و غیره اکیداً ممنوع است… در غیر این صورت دستگاه آسیب خواهد دید.)

 اگر نسخه پاور بالاتر از 12.66 است، لطفاً سیستم عامل B را ارتقا دهید.

از ابزار مدیریت دسته ای  V1.0.8 برای اسکن ماینر استفاده کنید(inno monitor)

لینک دانلود ابزار مدیریت دسته V1.0.8 به شرح زیر است:

http://www.innosilicon.com.cn/download/InnoMonitor_x64%20v1.0.8_beta.rar

آن را دانلود کنید و برنامه Inno monitor را اجرا کنید. سه بخش مهم از اطلاعات شامل «سازنده PSU»، نسخه PSU و «خطای PSU» را فراخوانی کنید.(مطابق شکل زیر)

 

اطلاعات مربوط به پاور
اطلاعات مربوط به پاور
<برای تعمیرات پاور خود با ما تماس بگیرید .کارشناسان ایکارلی اماده پاسخ گویی به سوالات شما همراهان عزیز هستند .>
محدوده IP را مطابق با دستورالعمل هایی که در شکل زیر نشان داده شده است وارد کنید و سپس ماینر را اسکن کنید:

 

اسکن آیپی اینومونیتور
اسکن آیپی اینومونیتور

 

نسخه های اسکن شده PSU مانند شکل زیر هستند:

 

دیتای مربوط به ورژن پاور
دیتای مربوط به ورژن پاور

 

لینک دانلود فریمور:

دستگاه ماینر T2TS-26T

فیرمور A

https://pan.baidu.com/s/1yjguf81kWSQrKdftJvQ-5Q

پسورد فایل : ixgj

فیرمور B

http://www.innosilicon.com.cn/download/t2ts_soc_20190923_194010.swu

 

دستگاه ماینر T2TZ-30T

فیرمور A

https://pan.baidu.com/s/1xHqvXPGoLYCTzJVlUQmzIw

پسورد فایل : 87ir

 

فیرمور B

http://www.innosilicon.com.cn/download/t2tz_soc_20190923_194636.swu

 

 از ابزار مدیریت دسته ای برای ارتقاء فیرمور استفاده کنید

 

از ابزار مدیریت دسته ای برای ارتقاء ماینر استفاده کنید(مطابق شکل زیر)
آپگرید دستگاه t2t
آپگرید دستگاه t2t
توجه : هیچ عملیاتی در ماینر در مدت 15 دقیقه ارتقای موفقیت آمیز فیرمور A انجام نمی شود تا بتوان دستگاه را به درستی ارتقا داد.

برای  تعمیر تخصصی ضبط و پخش خودرو به این لینک مراجعه کنید.

  1. ماینر را مجدداً اسکن کنید تا بررسی کنید که آیا نسخه 20190807 است یا خیر. اگر نه، لطفاً یک بار دیگر ماینر را ارتقا دهید.

 

تشخیص ورژن فیرمور
تشخیص ورژن فیرمور

 

3-“Reboot” را کلیک کنید و حالت عملکرد را با نرم افزار  انتخاب کنید و سپس روی apply کلیک کنید تا حالت عملکرد را مطابق شکل زیر تغییر دهید:

 

انتخاب مد دستگاه
انتخاب مد دستگاه

 

4. حداکثر نرخ هش را می توان پس از اتمام تمام عملیات فوق و عملکرد پایدار ماینر به مدت دو ساعت بدست می آید.

 

 

 

برای تعمیر تخصصی امپلی فایر  به این لینک مراجعه کنید.

 

عملکرد دکمه ها و نشانگرهای ماینر چیست؟

  1. I. دستورالعمل دکمه IPset

1.1 را به مدت 1 تا 4 ثانیه فشار دهید

عملکرد 1: IP ماینر را به IPset ارسال می کند

توجه: این تابع را می توان صرف نظر از اینکه آیا IP فعلی ماینر ثابت یا پویا است، قابل استفاده است.

عملکرد 2: ماینر را روی یک IP ثابت در محدوده ابزار با ابزار IPset تنظیم کنید

نکات: چه IP فعلی IP استاتیک باشد یا IP پویا، همچنان می توانید آن را به عنوان IP ثابت تنظیم کنید.

نکات: 1.2 را برای 4-15 ثانیه فشار دهید

عملکرد: IP استاتیک را می توان به IP پویا تبدیل کرد و فایل /innocfg/www/conf/miner.conf را می توان حذف کرد. یعنی حذف اطلاعات پیکربندی شده از جمله استخر، ماینر و غیره.

1.3 به مدت 15 تا 30 ثانیه فشار دهید

عملکرد: نوع IP معکوس می شود: IP استاتیک بدون حذف فایل پیکربندی به IP پویا و پویا به ایستا تبدیل می شود.

1.4 برای بیش از 30 ثانیه فشار دهید

عملکرد: اجرای خودکار مراحل پیری

 

 

II. دستورالعمل دکمه Reset

ماینر پس از فشار دادن دکمه Reset ریست می شود

 

III. دستورالعمل برای نشانگرها (led ها)

نشانگر معمولی: در مجموع دو وضعیت – به طور مداوم روشن و سوسو می‌زند. روشن بودن ثابت نشان دهنده IP استاتیک و سوسو زدن نشان دهنده IP پویا (DHCP) است.

نشانگر خطا: می تواند با استفاده از ابزار مدیریت دسته ای روشن و خاموش شود و مکان یابی و یافتن ماینر را آسان تر می کند.

 

 

برای تعمیر ماینر خود با ما تماس بگیرید.

 

 

 

در دستگاه های ماینر اینوسیلیکون اگر نرخ هش نتواند به محدوده استاندارد برسد چه باید کرد؟

وقتی نرخ هش ماینرهای Innosilicon کاهش می یابد یا کافی نیست، چگونه باید آنها را عیب یابی کنم؟

 

  1. دمای محیط را بررسی کنید (توصیه می شود دمای محیط با دماسنج مونیتور شود) اگر دما افزایش یابد، مصرف برق افزایش می یابد و حفاظت از دمای بیش از حد باعث کاهش نرخ هش می شود.

 

دمای هوای ورودی را بررسی کنید. محدوده دمای عملیاتی ماینر 0-40 درجه سانتیگراد است. بنابراین دمای هوای ورودی باید کمتر از 30 درجه باشد تا ماینر در شرایط خوبی بماند.

 

  1. بررسی کنید آیا اینکه انتقال گرمای ماینر به خوبی انجام می شود، بررسی کنید هوای گرم در حال برگشت نباشد، یا اینکه فن ماینر و منبع تغذیه ماینر مسدود نباشد.

 

  1. بررسی کنید که آیا نسخه سیستم عامل ماینر مناسب برای دمای هوای ورودی است یا خیر؟

 

  • اگر نسخه سیستم عامل آگست 2018 است، لطفاً تنظیمات شکل زیر را انجام دهید:

تنظیم پرفورمنس t2t

تنظیم پرفورمنس t2t

 

  • اگر نسخه سیستم عامل ماینر قبل از آگست 2018 است، لطفاً سیستم عامل را ارتقا دهید.

 

مجموعه ایکارلی آماده پاسخگویی به سوالات شماست. برای تعمیر یا سرویس دستگاه های خود با ما تماس بگیرید.

 

برای تعمیر استابلایزر  به این لینک مراجعه کنید.

 

چگونه کمبود هش ریت T2 را حل کنیم؟

چه چیزی باعث هش ریت پایین می شود؟

 

به عنوان مثال Innosilicon T2 را در نظر بگیرید. نرخ هش آن 17.2T (-5%~+10%) است، به این معنی که نرخ هش بین 16.34-18.9 تراهش استاندارد است. در زیر این محدوده، میزان هش کم است. داده های نرخ هش ماینرهای مختلف را می توان با توجه به وب سایت رسمی ماینر مقایسه کرد.

 

نمودها و راه حل های نرخ هش ناکافی :

 

نرخ هش پایین معمولاً دو جلوه دارد:

نرخ هش محلی(هش نمایش داده شده در وب سرور) ماینر کمتر از نرخ هش تئوری ماینر است،

نرخ هش استخر استخراج کمتر از نرخ هش محلی ماینر است.

کاربران می توانند از عیب یابی زیر برای مکان یابی و حل دقیق مشکل استفاده کنند.

 

  • نرخ هش محلی ماینر کمتر از نرخ هش تئوری است

 

نرخ هش محلی ماینر کمتر از نرخ هش نظری است. عمدتاً توسط برخی از عوامل تأثیرگذار سخت افزار ماینر یا فارم ماینینگ ایجاد می شود. می توانید به چندین احتمال و راه حل رایج زیر مراجعه کنید.

 

  • ماینر گرم نشده است و هش ریت زمانی که به تازگی روشن می شود ناکافی است.

 

راه حل: حدود 15 دقیقه طول می کشد تا ماینر مجدداً راه اندازی شود تا اینکه نرخ هش به محدوده طبیعی برسد. اگر ماینر در کمتر از چند دقیقه به طور خودکار راه اندازی مجدد(ریست) می شود، لطفاً منبع تغذیه را تعویض کنید، تا تأیید شود که منبع تغذیه غیرعادی است و باعث راه اندازی مجدد می شود.

برای تعمیر پاور و مادر برذ لیزر به این لینک مراجعه کنید.

  • نمایش ناقص هشبرد ماینر

 

راه حل: اگر تعداد هش بردهای نمایش داده شده در صفحه استاتوس ماینر کمتر از تعداد هش بردهای خود ماینر است، باید کابل های دیتا را در هر دو انتهای هش بردها و کنترل برد قطع و وصل کنید (یا کابل های آسیب دیده را تعویض کنید). و دستگاه را دوباره روشن کنید. اگر مشکل حل نشد با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

  • هش برد با نرخ هش صفر، داده های سنسور دما غیر طبیعی است

 

راه حل: وب سرور ماینر را بررسی کنید که هش برد آنلاین باشد. با این حال، نرخ هش صفر است، یا تعداد تراشه ها به صورت صفر نمایش داده می شود، یا دما به طور غیرعادی نمایش داده می شود (دما با سایر هش بردها متفاوت است). در این زمان، لطفاً ماینر را خاموش کرده و کابل‌های دو سر هشبرد را دوباره قطع کرده و دوباره وصل کنید و دستگاه را دوباره روشن کنید. اگر پدیده فوق همچنان رخ داد، لطفاً برای تعمیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

  • تاخیر شبکه، پهنای باند آپ لینک و داونلینک پایین، یا افت شدید پکت (عمدتا به صورت نرخ رد بالا (rejection rate)در استخر استخراج آشکار می شود(.

 

راه حل: سرعت وب سایت استخر را آزمایش کنید.(به سایت مورد نظر پینگ کنید)

 

  • گرم شدن بیش از حد ماینر منجر به محافظت یا راه اندازی مجدد ماینر می شود.

 

راه حل: میانگین دمای کار Innosilicon حدود 0-40 درجه سانتیگراد است. هنگامی که دمای محیط ماینر از 40 درجه فراتر رفت، لطفاً اقدامات تهویه و خروج گرمای ماینر از محیط را افزایش دهید. هوای گرم و سرد فارم را ایزوله کنید ، فن خروجی هوای گرم را قوی تر انتخاب کنید.

 

  • مشکل خرابی سخت افزار
لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

نرخ هش استخر استخراج کمتر از نرخ هش محلی دستگاه است

 

کاربران می توانند از چهار جنبه زیر بررسی کنند:

 

الف – نرخ هش لحظه ای ممکن است مقدار پایینی داشته باشد: توصیه می شود پس از 24 ساعت کار ماینر، نرخ هش روزانه استخر استخراج را با داده های محلی ماینر مقایسه کنید.

 

ب – میانگین نرخ هش محلی ماینر با میانگین نرخ هش استخر استخراج متفاوت است: میانگین نرخ هش محلی ماینر به میانگین نرخ هش در طول دوره عملیات اشاره دارد (معمولا میانگین نرخ هش در چند روز ))، نرخ هش روزانه محاسبه شده توسط استخر استخراج، میانگین نرخ هش 24 ساعت گذشته است. بنابراین، اگر ماینر به مدت 24 ساعت کار نکرده باشد، نرخ هش ماینر در وب سرور دستگاه ماینر بیشتر از استخر استخراج خواهد بود.

 

ج – نسخه سیستم عامل بسیار پایین است که منجر به ناسازگاری و نرخ هش پایین می شود: توصیه می شود سیستم عامل ماینر را ارتقا دهید. می توانید از مقاله “چگونه T2TZ-30T یا T2TS را به جدیدترین سیستم عامل ارتقا دهیم؟” به بالای همین صفحه رجوع شود.

 

د – اگر مشکلی در یک ماینر وجود داشته باشد،(در بین چندین دستگاه ماینر فارم) احتمالاً مشکل از خود ماینر است. لطفاً برای تعمیر و سرویس دستگاه خود با ما تماس بگیرید.

 

نکته:

 

برای اطمینان از عملکرد بی عیب ماینر، لطفاً از تامین برق و شبکه پایدار فارم ماینینگ و سایر شرایط دما و رطوبت مناسب اطمینان حاصل کنید.

 

برای تعمیر مودم و روتر  به این لینک مراجعه کنید.

تعمیر و تست پاور t2t در مجموعه ایکارلی بدون نیاز به وجود دستگاه (جریان کشی تا 2000 وات با دامی لود)

 

 

ایکارلی

صفحات مارا دنبال کنید .
اینیستاگرام و تلگرام
@ecarly_ir
اپارات
aparat.com/ecarly

 

 

9 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر ماینر t2t»

  1. حسین رضوی

    سلام، خسته نباشید.
    ماینر t2tz دارم که بعد از آپدیت کردن پاور از کار افتاد، چراغ سبز رنگ داخل پاور چشمک سریع میزند و پاور در برنامه اینو مانیتور شناسایی نمیشود. ظاهراً مشکل از برنامه avr پاور هست که حالا باید ماینر رو دانگرید کنم تا پروتوکل راه اندازی و شناخت پاور انجام بشه، حالا از شما طریقه دانگرید ماینر t2tz و برنامه قدیمی که باهاش دانگرید رو انجام بدم رو میخوام که راهنماییم کنید.
    ممنون

  2. با سلام وخسته نباشی الان چند وقته که من با این مرکز کار میکنم خو‌ش برخورد هستند و از لحاظ قیمت هم بنظرم نسبت به تخصص که دارند خیلی منصف هستند موفق باشید

    1. سلام
      بررسی کنید قطعه ای روی کنترل برد داغ می کند ؟
      اگر تغذیه های کنترل برد همه سالم باشند
      نند کنترل برد باید دوباره برنامه زده بشه
      این مورد را انجام دهید ، اگر جواب نگرفتید تماس بگیرید.

  3. سلام،وقت بخیر
    من دو دستگاه t2tz دارم که کنار هم نصب کردم،یکیشون هیچ مشکلی نداره
    منتهی یکی دیگه تووی پنل خودش 28ترا میزنه منتهی تووی استخر ویا 23 میزنه، پوول هارو آپدیت هم کردم،ریست فکتوری هم کردم ولی تغییری نکرد و اینکه وقتی دوروز کار میکنه کلا لودینگ میزنه و فقط نمودارش بالا میاد
    اگر امکانش هست راهنمایی کنید
    ممنون از لطفتون

    1. سلام دوست عزیز منم تازگی به این مشکل خوردم . اگر میدونید مشکل چیه به این ایمیل پیام بدین ممنون میشم .]yaserogalaxy@gmail.com]

  4. احمد باوی

    برای t2thfدارم خواستم بروز رسانی کنم هرکاری کردم نشد چراغ سبزش روشن میشه چشمک میزنه ولی هشتبرها بالانمیان

    1. بعد از آیپی دستگاه error را تایپ کنید.
      ip/error
      بر اساس کد خطای ماینر ، ایراد دستگاه قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *